5 vinkkiä vastavalmistuneelle LinkedInissä - kuinka potkaiset urasi käyntiin
11.5.2018LinkedIn,sosiaalinen media,työnhaku
Teksti: Riikka Annika Keskitalo LinkedIn on sosiaalisen median palveluna...
Työvoima ei ole enää meillä töissä!
18.4.2018Rekrytointi,Employer branding,Työnantajamielikuva
Kun vuonna 2006 klousasin ensimmäisen kontraktorien välityskeissini...
Mikä sisältö toimii ja mikä ei?
18.4.2018sosiaalinen media,markkinointi,blogit
Tämä artikkeli on julkaistu alun perin Edunow:n blogissa,...
LinkedIn-mainonta kasvaa hurjaa tahtia
19.3.2018LinkedIn,markkinointi
Tämä artikkeli on julkaistu alun perin Edunow:n blogissa,...
Kulttuurisen mätsin hakeminen saattaa olla suurin virhe, jonka rekrytoinnissa teet
16.10.2017Rekrytointi,Culture,Työntekijäkokemus
Kulttuurisen mätsin hakeminen saattaa olla suurin virhe, jonka rekrytoinnissa...
Rekrytointi on murroksessa, VR ja AR ovat jo täällä!
21.8.2017Pelillistäminen,Rekrytointi,Employer branding,TyönantajamielikuvaAR,VR
Rekrytointi on suuressa muutoksessa, monellakin rintamalla. Yksi niistä on VR-...
Mullistaako Google Hire rekrytoinnin?
26.7.2017LinkedIn,Rekrytointi,Employer branding,Työnantajamielikuva,Google Hire
Ennalta-arvaamaton, mutta jälkikäteen looginen kehitysaskel. Tällä lauseella...
Hyper-personalisointi työnantajamielikuvan luonnissa
25.7.2017engagement,Rekrytointi,Employer branding,Culture,Työnantajamielikuva,TyöntekijäkokemusTyönantajamielikuva,employer branding,työntekijäkokemus
Hyper-personalisointi - jotkut kutsuvat hyper-personoinniksi - on maailmalla...
Suomalaiset Linkedinissä - uusia tilastoja, kesäkuu 2017
Julkaisimme jokin aika sitten Suomeen liittyviä Linkedin-tilastoja, kun...
Käytätkö Linkedinin yhteydessä selainlisäosia? Varoitus!
27.6.2017LinkedIn,sosiaalinen media,Social Selling
Linkedin on ilmoittanut alkaneensa kiristää käyttöehtojensa tulkintaa, mitä...