Suhteellinen rekrytointiteoria

Share

…sosiaalisen median hyödyntäminen rekrytoinnissa ja työnhaussa

Tom Laine; Jenni Soljasalo; Teemu Korpi

 

SuSuhteellinen rekrytointiteoria kuva 1hteellinen rekrytointiteoria luotaa sosiaalisen median hyödyntämisen rekrytoinnin, työnantajakuvan luonnin ja työnhaun näkökulmista.

Kirjassa käsitellään laajasti teoriaa, tutkimusta ja käytäntöä. Sisältö kuvastaa hyvin tekijäjoukkoaan, josta löytyy laajasti niin markkinointiviestinnän, rekrytoinnin  että sosiaalisen median tutkimuksenkin osaamista.

Suhteellinen rekrytointiteoria antaa laajat työkalut sekä suunnitteluun että toteutukseenkin. Kirja on hyvä opas eri sosiaalisen median työkalujen ja verkostojen  ominaisuuksiin käytännön esimerkkien avulla.

Se on pakollista luettavaa työyhteisöjen henkilökunnalle rekrytoinnin, markkinoinnin ja viestinnän osastoilla. Toisaalta kirja antaa myös työnhakijalle paitsi  arvokasta tietoa miten lähestyä omaa työnhakuaan ja suhtautumistaan verkostoitumiseen, niin se myös auttaa ymmärtämään miten yritykset sosiaalisessa mediassa  toimivat osaajia etsiessään.

 

 

 

Kustantaja: Management Institute of Finland MIF
Sarja: Pharus
ISBN/EAN: 9789525928365
Julkaisupäivämäärä: 2012
Kieli: Suomi
Julkaisumaa: FI
Sidosasu: Pehmeäkantinen kirja
Painoksen numero: 1
Sivumäärä: 189
Toimitusaika: 1-5 viikkoa

https://akateeminen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?urlRequestType=Base&catalogId=10051&categoryId=&productId=16332088&errorViewName=ProductDisplayErrorView&urlLangId=&langId=-11&top_category=&parent_category_rn=&storeId=10201